|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1693    0
Anachron #1 - Powrót bestii [2002]
OCEŃ TEN KOMIKS!
2 / 1
seria / numer:
tytuł:
Powrót bestii
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A4
rodzaj papieru:
kredowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
48
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2002
wydawca oryginału:
cena:
16,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Ziemia XXII-go wieku. Neonazistowski zbrodniarz Adolf Kriegadler unika śmierci z rąk rebeliantów chroniąc się w podziemnych korytarzach swojej twierdzy. Tylko to ocala życie katowanemu rewolucjoniście Hugo'wi Varegua. Dwa tygodnie później prywatny statek kosmiczny Kriegadlera o nazwie Nibelung zmierza w kierunku Anachrona. Planeta ta, choć w wielu względach podobna do Ziemi, pozostaje w stanie zacofania cywilizacyjnego osadzonego w epoce Średniowiecza. Zadaniem ziemskich sił kosmicznych jest chronić ją przed wpływem nowoczesnych technologii z zewnątrz - wbrew temu co dzieje się wokoło, Anachron musi żyć swoim własnym życiem. Śladem Kriegadlera udaje się oddział specjalny dowodzony przez kapitan Sławę Pawłową oraz Hugo Vareguę, który od dawna ma na pieńku z neofaszystą. Muszą dopaść zbrodniarza nie zdradzając mieszkańcom planety swego prawdziwego pochodzenia. Na samym Anachronie również sporo się dzieje. Baron Norpath, szukając ratunku przed Orkami grabiącymi jego ziemie, wysyła do boju dzielnego wojownika Wodana, w zamian obiecując ożenek z własną córką Yzoldyną. Rycerz nie szanując funduszy wspólnika Marconiusa werbuje do drużyny barda, który miałby rozsławić jego bohaterskie czyny. Wszakże od pięknych pieśni do serca damy droga niedaleka. Już na początku wędrówki ku przygodzie pojawia się poważny konkurent - jedynie słuszny kochanek Yzoldyny, giermek Hameryk, samotnie zmierzający przeciwko grupie Orków. Losy wszystkich, a więc także i Huga, skrzyżują się podczas bitwy o głowę wodza Orków, Ugluka. Wtedy to niezłomny rewolucjonista złamie najważniejszą zasadę obronności Anachronu, angażując się w sprawy jego mieszkańców - uratuje Wodana przed podstępną śmiercią. Potem obydwa oddziały, ten ziemski i ten średniowieczny, ruszają do walnej bitwy z przeważającymi siłami Orków dobierających się do wraku Nibelunga. Uwięziony do tej pory w rozbitym statku Kriegadler wykorzystuje okazję chroniąc się wraz z oddziałem w pobliskim grobowcu, przypadkowo budząc ze snu mityczną bestię. Tę specjalną okazję wykorzystuje również Hameryk - kradnie obciętą głowę Ugluka i pełen nadziei rusza w kierunku Norpath.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4898073
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4898073