|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1465    0
Anachron #2 - Siódmy kapitan [2003]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
tytuł:
Siódmy kapitan
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A4
rodzaj papieru:
kredowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
48
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2003
wydawca oryginału:
cena:
17,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Bestia zwana Nienazwanym budzi się ze snu przekształcając oddział Kriegadlera w trzynastu kapitanów Piekieł, zaś samego Kriegadlera w ich wodza. Tymczasem między Vareguą, a kapitan Pawłową dochodzi do nieporozumienia. Pierwszy chce ująć Kriegadlera za wszelką cenę, druga nie wierzy w przebudzenie mitycznej istoty, a jeśli nawet, to zamianę zbrodniarza w potwora uważa za wystarczająco zasłużoną nauczkę. W tym czasie stacja orbitalna "Czujność" nadzorująca działania Pawłowej i Varegui zostaje zaatakowana przez oddział Nienazwanego, a jej wrak spada w kierunku Anachronu. Wodan od przypadkowo napotkanego kupca dowiaduje się o zbliżającej się ceremonii zaślubin Yzoldyny i Hameryka. Zmusza go do do podwiezienia siebie, Marconiusa, barda, Varegui i Pawłowej do zamku Norpath. W zamku również panuje poddenerwowanie - wiecznie znudzonej Yzoldyny nie cieszy fakt zamążpójścia za największego głupka na świecie, ale ojciec dobrodusznie obiecuje tuż po ceremonii wysłać Hameryka na jakąś krwawą bitwę. Ślub przerywa wtargnięcie Marconiusa i Wodana. Jednak przeważające siły i przede wszystkim twardy kandelabr, którym księżniczka ogłusza Wodana, sprawiają, że obydwaj panowie lądują w ciemnym lochu. Bard obiecuje Hugonowi i Pawłowej pomoc w odbiciu rycerzy - do lochów można dostać się sekretnym przejściem położonym w piwnicy pobliskiej karczmy. Jedyny problem to dostać się do niej niepostrzeżenie, bo karczma przeżywa nawał gości. Na szczęście bard ma na to sposób - odgrywa zakazany akord, który pobudza obecnych tu barbarzyńców, w tym i legendarnego Krana oraz jego wilkołaka, do zbiorowej awantury. W zamieszaniu bohaterowie włamują się do piwnicy i tajnym przejściem dostają się do lochu. Tu terroryzują barona Norpath oraz kata zabawiającego się ze skazańcami, po czym uwalniają Wodana i Marconiusa. Bard zamierza pokazać wszystkim coś jeszcze - kryptę Ronswalda Śmiałego, legendarnego wojownika, który dawno temu obciął pazur Nienazwanego. W grobowcu odnajdują nie tylko pazur, ale i złamany miecz Ronswalda. Wodan nieopatrznie łączy złamane fragmenty oręża, dzięki czemu Nienazwany namierza bohaterów i pragnąć odzyskać swój szpon, wysyła do lochów Siódmego Kapitana oraz ożywia tutejszą armię kościotrupów. Piekielny kapitan okazuje się całkowicie odporny na wszelkie ataki, więc Varegua i spółka wolą salwować się ucieczką. Przemierzając korytarze pałacu wciągają w bitwę żołnierzy Norpath, a Wodan, który podczas jednej ze swoich brawurowych akcji przypadkiem wpada do komnaty Yzoldyny i Hameryka, ma wreszcie szansę pomścić zniewagę. Wyrzuca Hameryka przez okno i porywa księżniczkę, a potem dołącza do przyjaciół w stajni. Tu bohaterowie zostają osaczeni przez Siódmego Kapitana i armię szkieletów. Wtedy Varegua znajduje sposób by ukatrupić drania - rozcina go pazurem Nienazwanego. Gdy konno wydostają się poza mury niegościnnego Norpath, zamek zostaje zbombardowany szczątkami spadającej stacji orbitalnej...

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5044359
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5044359