Historia lubi się powtarzać – wszystko do nas powraca, prędzej czy później. Najczęściej błędy, ale i tak nie potrafimy ich w żaden sposób uniknąć – bo tylko nieliczni uczą się z doświadczeń przeszłości. Bardzo szybko zapominamy o tym, co złe, podczas gdy powinniśmy walczyć, by to, co przeminęło, nigdy nie powróciło.
Bóg wezwał Abrahama, by ten złożył ofiarę ze swego syna. Czy była to próba, czy akt okrucieństwa? Czy Bóg Abrahama był kapryśny i przewrotny, czy tez stały i nieugięty? Gdy padła Sodoma i Gomora, czy akt zniszczenia miał na celu oczyszczenie świata i wyplenienie Zła, czy też był kaprysem szalonego bóstwa i aktem niekontrolowanej wściekłości?
...a teraz dzieje się to samo, raz jeszcze. W nowej rzeczywistości politycznej, gdzie rząd chce mieć całkowitą kontrolę nad społeczeństwem, decydujący o przyszłości naukowiec musi poświęcić swego syna, zaś ci, którzy nie pasują do wizji dzierżących władzę padną, rzuceni na kolana przez nową technologię. Ale przecież to już było, po raz kolejny wskazówki zegara wybiły tę samą godzinę...
Czy grupka buntowników walczących z systemem ma szansę odnieść zwycięstwo? W tę rozgrywkę zaangażowanych jest więcej stron, niż ktokolwiek podejrzewa, a starożytni, zapomniani przez świat bogowie ponownie stają do gry, której stawką jest przetrwanie i władza.
Douglas Rushkoff (scenariusz) i Liam Sharp (rysunki) zapraszają na niezwykłą podróż, w trakcie której odwiedzisz odległą przeszłość i niedaleką przyszłość, by zmierzyć się z prawdą i kłamstwem, historią i mitem. Odważna konfrontacja z rzeczywistością Starego Testamentu zaowocowała pasjonującym komiksem stawiającym wiele odważnych pytań na temat wiary, religii i wolności jednostki.