|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1330    0
Locke Superczłowiek #10 - Lustrzany Pierścień cz. 2 [2001]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
tytuł:
Lustrzany Pierścień cz. 2
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A6
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
240
wydawca polski / rok wydania:
Waneko 2001
wydawca oryginału:
cena:
13,50 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

"Lustrzany Pierścień" cz. 2

Sugestia wysyłana przez Neona na cały wszechświat znowu daje o sobie znać. Tymczasem sam Neon wyjawia Kasandrze, że ta jest dla niego kimś wyjątkowym i zrobi wszystko aby ją lepiej zrozumieć i zbliżyc się do niej. Zaskakujące wyznanie jak na program komputerowy. Lan i Nia są coraz bliżej swego celu. Jednak dowódctwo statku, którym podróżują zaczyna poddawać w wątpliwość ich tożsamości. O ich obecności na statku dowiaduje się pułkownik Able, a także sam Neon. Kasandra jest zafascynowana możliwościami Neona. Wyjawia Stanowi że z tego miejsca mogą kontrolować praktycznie cały wszechświat zamieszkany przez człowieka. Neon w tym czasie kontynuuje 'pranie mózgu' Locke'a. Superczłowiek powoli ugina się pod naporem sugestii. Gdy statek z dwójką młodych ESPerów dociera do jednej ze stacji Federacji, pułkownik Able każe kapitanowi statku ich schwytać. Jednak Nia wyczuwa zamiary wojskowych i teleportuje się z Lanem na pokład sąsiedniego statku, który rusza w stronę twierdzy. Tymczasem Stan zauważa pewną zmianę w zachowaniu Kasandry. Po jego odejściu pojawia się Neon i pyta czy Kas dałaby sobie radę bez Barkova. Nia śni o czasach jej pobytu w świątyni, w której uczyła się używać mocy ESP. Po przebudzeniu Lan wyjawia jej że jeśli chcą dostać się do twierdzy muszą pokonać blokadę wojskową, która otacza bazę w promieniu 5 mln kilometrów. W samej twierdzy Neon informuje Kasandrę, że pułkownik Able zajmuje się ich sprawą. Mówi też że pracuje dla niego Erial Grand - znajoma Kas ze szkoły i zarazem zdobywczyni Lustrzanego Pierścienia - nagrody dla najzdolniejszego studenta. Ich rozmowę przerywa Stan, który robi się coraz bardziej rozdrażniony. Tymczasem do bariery zbliża się inny statek - są to pierwsi ESPerzy którzy zareagowali na sugestię Neona. Armia Federacyjna rozpoczyna ostrzał. Nia wpada na pomysł aby wykorzystać zamieszanie i prześlizgnąć się przez blokadę małym patrolowcem. W tym czasie panna Grand pokazuje Able'owi swoją tajną broń - potężny komputer, który bezpośrednio łączy umysł użytkownika z siecią. Podczas gdy statek ESPerów przedziera się przez barierę siłą, Nia i Lan przelatują niezauważeni. Stan zamierza 'przywitać' pierwszą partię ESPerów w swoim własnym stylu. W tym czasie na statku Nii i Lana dochodzi do awarii. Nie ma innego wyjścia jak teleportować się bezpośrednio do twierdzy. Erial Grand testuje nowy komputer. Po chwili mówi Able'owi, że jest w stanie dostać się do programu, jeśli podlecą bliżej bazy. Stan jest coraz bardziej poirytowany sytuacją. Kas stara się go uspokoić. Tymczasem zdezorientowani ESPerzy trafiają przed oblicze Cesarza, którym jest... Locke. Natomiast do bazy zbliża się już kolejny statek. Komputer Erial jest już na tyle blisko, by można było włamać się do programu. W tym czasie Nia i Lan pojawiają się w twierdzy. Lan, włamując się do systemów bazy, wyczuwa obecność Eleny. Neon informuje Kas o obecności dwójki intruzów odpornych na sugestię, po czym nagle znika. Nia i Lan także zauważają że coś jest nie tak. Odpowiedzialna za cały chaos Erial kontaktuje się z Kasandrą. Ostrzega ją że niedługo rozpocznie się ostrzał twierdzy przez wojska Armii. Tak więc już po chwili baza zostaje zaatakowana, jednak Locke generuje pole ochronne. Nie na długo, bo po chwili pada nieprzytomny. Nii jednak udaje się go zlokalizować. Po chwili pojawia się obok niego. Kasandra tymczasem przeciąga rozmowę z Erial, aby Neon mógł naprawić szkody systemu i odciąć połączenie. Erial Grand pada nieprzytomna. Neon w tym czasie kieruje rakiety wystrzelone przez statki Federacji z dala od bazy. Pułkownik Able jest bardzo zaniepokojony stanem Grand i obwinia się o to co się stało. Nii udaje się obudzić Locke'a, jednak ten sprawia wrażenie jej nie pamiętać. Sam przedstawia się jako Cesarz. Tymczasem Stan ma dość czekania. Wyrusza zabić znienawidzonych ESPerów i żaden program go nie powstrzyma. Ale czy na pewno? Lan dociera do głównego komputera i zastaje tam Kasandrę. Po chwili pojawia się też Neon, który przedstawia się swemu twórcy jako ulepszona wersja Eleny. W tym czasie Locke bierze Nię do niewoli. Przedstawia pozostałym ESPerom swój plan - zmusić Federację do uznania rządu państwa złożonego wyłącznie z ESPerów. Elena/Neon nie zamierza stosować taryfy ulgowej dla swego twórcy. Lan jest ESPerem i musi zostać oddany Cesarzowi. Kasandra jest tym oburzona i zamierza ochronic Lana przed "Cesarskim Planem". Neon oczywiście nie może na to pozwolić. Na statku Federacji Erial Grand za wszelką cenę chce jeszcze raz podłączyć się do programu twierdzy. Wcześniej umieściła tam wirusa i teraz musi go aktywować. Pułkownik Able zgadza się niechętnie. Lan i Kas udają się do centralnej sterowni. Po drodze natrafiają na nieprzytomnego Stana. Neon mówi Kasandrze, że Barkov jest niebezpieczny i trzeba się go będzie pozbyć. Teraz Kas musi podjąć decyzję z kim chce związać swój los - ze Stanem czy z Neonem. Lan zmuszony jest iść dalej samemu. Zostaje jednak dostrzeżony przez Locke'a. Kasandra tymczasem wprowadza do programu Neona swojego najsilniejszego wirusa - już podjęła decyzję na kim jej bardziej zależy. Systemy bazy powoli się wyłączają. Po chwili Kas wykrywa też innego wirusa, który Erial wprowadziła wcześniej w systemy reaktora twierdzy. Nia korzysta z zamieszania i uwalnia się, a Locke błyskawicznie teleportuje materiał radioaktywny reaktora w przestrzeń kosmiczną. Gdy próbuje osłonić bazę przed wybuchem, obok pojawia się Nia. Razem teleportują się do centralnej sterowni, gdzie właśnie dotarł Lan. Locke budzi się i rozpoznaje swoich przyjaciół - nie jest już dłużej Cesarzem. Gdy leczy rany Nii, pojawia się Kasandra, która wyjaśnia sytuację. Wirus, który wpuściła w systemy bazy zniszczy cały program jak i jego back-up. Po Neonie i Elenie nie pozostanie ślad. Armia Federacyjna, widząc że coś dziwnego się dzieje z twierdzą, wystrzeliwuje pierwszy pocisk. Tymczasem na ekranach terminali w bazie znów pojawia się Neon. Okazuje się że wcześniej podmienił wirus Kasandry na coś niegroźnego. Zdawał sobie także sprawę z obecności wirusa Erial, który miał zniszczyc całą twierdzę, jednak nie zajął się nim gdyż jego plan i tak zakładał jej zniszczenie. Po chwili pojawia się także Stan, który natychmiast rzuca się na Locke'a. W czasie ich walki rakieta Federacji trafia w bazę. Widząc że twierdza jest bezbronna, dowódca rozkazuje zniszczyć całą stację. Tymczasem w bazie walkę wygrywa Locke, gdyz Stan niepokonany był tylko w walce w zerowej grawitacji. Teraz pozostaje już tylko pozbyć się Neona. Jako że połączenia są zerwane, Kasandra sugeruje wykorzystanie maszyny Erial. Locke teleportuje się tam z Lanem. ESPerzy z twierdzy uciekają swoim statkiem z bazy. Podobnie czynią Kas i Nia z nieprzytomnym Stanem. Po chwili statki Armii ostrzeliwują twierdzę niszcząc ją doszczętnie. Lan podłącza się do sieci i niszczy back-upy Eleny. Po chwili natrafia także na sam program. Jednak nie daje sobie rady w pojedynkę. Nia, słysząc telepatycznie krzyk Lana, rusza mu na pomoc. Jednak dopiero pojawienie się Locke'a ostatecznie niszczy Neona/Elenę. Jest już po wszystkim, ale Lan nadal ma wątpliwości co do zniszczenia swojego programu. Kasandra podwozi Nię w pobliże statku pułkownika Able'a, a stamtąd ESPerka sama się teleportuje na pokład. Później pułkownik Able opowiada o całym zakończeniu pannie Grand. Ona sama także ma coś do powiedzenia pułkownikowi. W końcu zdobywa się na odwagę i wyjawia mu prawdziwy powód jej wstąpienia do Armii.

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5044395
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5044395