"Doll"
Scenariusz: Soryo Fuyumi
Rysunki: Soryo Fuyumi
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Trwają gorączkowe przygotowania do musicalu "Doll" w choreografii Ireny Graham, królowej show-biznesu. Na casting zgłaszają się setki kandydatów marzących o występie w prestiżowym widowisku, ale przebrnąć przez twardą selekcję pani Graham mogą tylko najlepsi. Na szczęście młodziutkiej Muriel Blair idzie znakomicie - przechodzi poszczególne etapy, wzbudzając zainteresowanie solisty spektaklu - Aleksieja (Aloszy) Romanowa, który w finale castingu osobiście sprawdza jej umiejętności baletowe. Muriel zostaje przyjęta i już wkrótce dowiaduje się, że zastąpi w "Doll" znaną tancerkę Ginger Benet, wcielając się w jedną z głównych ról - lalkę. Dziewczynę przeraża perspektywa odegrania tak znaczącej roli, w końcu jest amatorką, która tak naprawdę potrafi bardzo niewiele, ale dla Romanowa jest kandydatką numer jeden. Jego pewności nie rozwiewa nawet fakt nie radzenia sobie Muriel z trudną baletową techniką zwaną liftem - mistrz doszkala ją osobiście i wkrótce pojawiają się znaczne postępy... Dla pokrzepienia młodziutkiej tancerki, Alosza zaprasza ją do eleganckiej restauracji. Sympatyczną pogawędkę przerywa jednak dumna Ginger Benet, która swoimi uszczypliwymi uwagami odnośnie talentu Muriel, wzbudza zakłopotanie wszystkich gości. W ramach rekompensaty Alosza pozwala dziewczynie zaprowadzić się do zwyczajnego, ulicznego lokalu. Obydwoje wydają się zachwyceni swoim towarzystwem i dumni z nawiązanej przypadkiem przyjaźni...
"Paradise Kiss"
Scenariusz: Yazawa Ai
Rysunki: Yazawa Ai
Wyd. oryg.: Shodensha Co. Ltd.
18-letnia Yukari Hayasaka zostaje zaczepiona na ulicy przez ekscentrycznie ubranych młodzieńców, z których jeden bardzo przypomina kobietę. Przerażona mdleje i budzi się w... dziwacznym salonie mody, otoczona cudacznie ubranymi rówieśnikami. Wszyscy okazują się uczniami Technikum Artystycznego Yazawa, specjalizującymi się w projektowaniu bardzo nietypowych ubrań - pragną by piękna i smukła Yukari została ich modelką. Dziewczynie nie podoba się jednak specyficzna atmosfera atelier i pod przykrywką nauki do ważnego egzaminu stara się wymknąć na powietrze. Między nią, a zakolczykowanym nastolatkiem Arashim dochodzi nawet do sprzeczki z tego powodu. Jedyna wśród projektantów dziewczyna, Miwako, próbuje załagodzić sytuację, starając się zachęcić Yukari do odwiedzania atelier, ale to niewiele pomaga. Yukari odchodzi, gubiąc legitymację szkolną... Jest w niej ważne zdjęcie ukochanego chłopca i jego brak to niepowetowana strata. Szczęśliwie, na ulicy zaczepia ją elegancko ubrany George, przewodniczący atelier, który zapewnia, że legitymacja jest cały czas do odbioru w siedzibie projektantów. Yukari postanawia zaryzykować i wsiada z nim do samochodu - ku jej zaskoczeniu ekscentryk zawozi ją do szkoły Yazawa i przedstawia własnemu nauczycielowi, panu Kisaragi. Zachęcona przez Miwako dziewczyna poddaje się fachowej stylizacji Kisaragi, a potem jedzie do atelier, gdzie dowiaduje się, że ma okazję wziąć udział w pokazie kolekcji mody "Paradise Kiss" - autorskiego projektu ekscentrycznych właścicieli atelier. Zafascynowana ambicjami Miwaku i spółki dostaje trzy dni na zdecydowanie się czy przyjmuje propozycję...
"Love Hina"
Scenariusz: Ken Akamatsu
Rysunki: Ken Akamatsu
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Urashima budzi się zlany potem. Tego dnia czeka go egzamin próbny, na który tradycyjnie się spóźnia. Ale gdyby nawet zjawił się punktualnie, nie pokrzepiłoby go to na duchu - testy próbne na uczelnię Todaj są sakramencko trudne i mogą je zdać tylko prawdziwe kujony. Wśród grupy uczniów bohater zauważa Narusegawę, której ambicją jest również zdanie do Todaju. Po egzaminie razem wracają do pensjonatu i Urashima postanawia prosić Naru o dyskretne korepetycje z matematyki. Dziewczyna, choć niechętnie, udziela mu pierwszej, ważnej lekcji. Terapię edukacyjną przerywa pojawienie się Kitsune i chłopiec w obawie przed kolejnym skandalem chowa się pod stolikiem, przy którym, feralnie, swoją dyskusję toczą Naru i koleżanka. Gdy niebezpieczeństwo mija, Narusegawa wypuszcza go spod stołu, ale wtedy niespodziewanie wraca Kitsune. Swoim wrzaskiem oświadcza całemu pensjonatowi o nowym skandalu z udziałem Urashimy. To oczywiście nieprawda, lecz kto będzie chciał w to uwierzyć...
Teksty w numerze: Sekrety wyspy Hokkaido, tajniki urody współczesnych Japonek, wspominki o trzęsieniu ziemi w Kobe, o tym jakie skarby kryją japońskie śmieci, przepis na makaron soba, listy od czytelników i galeria.