"Doll"
Scenariusz: Soryo Fuyumi
Rysunki: Soryo Fuyumi
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Gilbert stara się pocieszyć zdruzgotaną Muriel i sugeruje jej, żeby nie rezygnowała z tańca, a śmiało wzięła udział w najnowszym musicalu, tymczasowo odstawiając na bok uczucie do Aloszy. Dzięki radom przyjaciela Muriel odżywa i po odmienieniu swojego image'u (krótko przystrzyżone włosy...), stawia się na próbach. Jej obecność tylko pogłębia zazdrość Evetty, którą Alosza traktuje ostatnio zbyt zawodowo. Dziewczyna zazdrości również sławy, jaką zyskała Muriel po swoim wspaniałym występie - prasa nie szczędzi jej komplementów. Mimo tego Muriel zamierza zrezygnować z występów u Irmy Graham i poszukać szczęścia gdzie indziej, gdyż widok Aloszy, który wydaje się teraz taki niedostępny, tylko pogłębia jej frustrację. I tu z odsieczą spieszy Gilbert oferując dziewczynie propozycję zabrania do Niemiec, gdzie na pewno zrobiłaby wielką karierę. Podczas premiery nowego musicalu Eve buntuje się regułom przedstawienia i realizuje własną, niezwykle ryzykowną choreografię tańca. Rozpędzona traci równowagę, narażając na kontuzję Aloszę. Pomimo bólu chłopak decyduje się nie przerywać przedstawienia, a pomaga mu w tym propozycja Gilberta o wymianie partnerek. Alosza miałby znów zatańczyć z Muriel... Taniec pary zakochanych wzbudza powszechny zachwyt i musical odnosi spektakularny sukces. Na bankiecie urządzonym po występie odżywają uczucia i szczęśliwa para ląduje w swych ramionach ulegając słodkiej sile pocałunków...
"Paradise Kiss"
Scenariusz: Yazawa Ai
Rysunki: Yazawa Ai
Wyd. oryg.: Shodensha Co. Ltd.
Miwako postanawia wyspowiadać się Yukari ze swoich rozterek. Dziewczynie jest przykro, że odświeżyła rany w sercu przyjaciółki, ale jest już za późno na naprawę sytuacji. Miwako jest o tyle ciężko, że darzy tym samym uczuciem zarówno Arashiego jak i Hiroyukiego i wierzy, że Yukari pomoże jej wybrnąć z tego swoistego impasu. Nie wie jednak, iż Yukari nie ma żadnego doświadczenia w tych sprawach, a poza tym sama cierpi na huśtawkę uczuć - z jednej strony podkochuje się w Hiroyukim, z drugiej w George'u z atelier. Jednocześnie Yukari nie zdaje sobie sprawy, że zwróciła na siebie uwagę Hiroyukiego i kiedy koleżanki z klasy proponują jej wspólną wycieczkę, odmawia pamiętając o umówionym spotkaniu z Georgem. Niestety, telefon głucho milczy i nie zanosi się, aby przystojniak z atelier zamierzał stawić się na spotkanie. Kiedy sama do niego dzwoni chcąc nawrzucać mu za nie wywiązywanie się z obietnic, George oświadcza, że już na nią czeka. Na miejscu po chwilowej dezorientacji para zaczyna się przytulać i całować...
"Great Teacher Onizuka"
Scenariusz: Toru Fujisawa
Rysunki: Toru Fujisawa
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Eikichi chcąc zrobić na dziewczynie z dworca jak najlepsze wrażenie, wciska jej kity o własnych niebywałych dochodach i zachodnich autach, które rzekomo posiada. Razem udają się do restauracji, gdzie dziewczyna zdradza mu swoje personalia (Erika Nakajima, licealistka) i wprasza się na przejażdżkę porsche. Zdezorientowany Onizuka przez resztę dnia będzie zastanawiał się jak wybrnąć z niezręcznej sytuacji i humoru nie poprawi mu nawet męsko-żeńska impreza w klubie karate. Kiedy nadchodzi moment spotkania z Eriką, decyduje się postawić wszystko na jedną kartę - terroryzuje młodocianego posiadacza BMW i na chwilę przywłaszcza sobie jego pojazd. Romantyczną pogawędkę w hotelowym pokoju z karaoke przerywa pojawienie się chłopaka Eriki - dużo starszego od niej i mało urodziwego nauczyciela, któremu dziewczyna od razu rzuca się w ramiona. Onizuka jest załamany sytuacją, gdyż był tak blisko flirtu. Poprzysięga sobie i przyjacielowi Ryuijiemu zostać nauczycielem i to w dodatku wspaniałym super nauczycielem...
Teksty w numerze: Przedstawienie sylwetki Hayao Miyazakiego i kilka słów o jego twórczości, kilka sekretów z życia japońskich studentów, kulisy mangowo-pornograficznej afery podsyconej przez TVN, wyniki ankiety oraz jako standard galeria i listy czytelników, a w prezencie mangowe pocztówki.