|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

52    0
Przygody Tintina #2 - Cygara faraona / Błękitny lotos / Pęknięte ucho / Czarna Wyspa [2023]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
Nie masz tej pozycji?!
KUP JĄ W
KOMIKSIARNIA
za 125,99 zł
seria / numer:
tytuł:
Cygara faraona / Błękitny lotos / Pęknięte ucho / Czarna Wyspa
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
216 x 285 mm
rodzaj papieru:
kredowy
rodzaj oprawy:
twarda
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
260
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2023
wydawca oryginału:
cena:
139,99 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Tintin poznaje profesora Cyklonika, zwariowanego egiptologa, i razem udają się do Egiptu na poszukiwanie grobowca faraona Kisha-Koshy. Znajdują ów okazały grobowiec, a w nim zaginionych egiptologów oraz trumny dla nich przygotowane. Tintin zauważa też cygaro z banderolą z symbolem faraona, ale nie udaje mu się go zbadać, bo zostaje uśpiony i zabrany na statek przemytników opium. Przestępcy, w obawie przed podążającą w ślad za nimi strażą graniczną, wyrzucają za burtę Tintina i Milusia zamkniętych w trumnach. Jak przyjaciołom uda się wydostać z opałów i czy Tintin dowie się, co wspólnego mają cygara z faraonem?...
 
W drugiej opowieści Tintinowi udaje się wytropić ważniejszych członków gangu handlarzy opium na Bliskim Wschodzie i w Indiach. Reporter postanawia odnaleźć szefa narkotykowej siatki. Trop prowadzi go do Chin. Chłopak udaje się do Szanghaju, gdzie poznaje Mitsuhirato – japońskiego agenta kierującego dostawami opium do Chin. Mitsuhirato wysyła sfałszowany telegram do Tintina, w którym podaje się za Maharadżę Rawadżapatulaha proszącego o natychmiastowy powrót reportera do Bombaju. Tintin wyjeżdża, ale jeszcze tego samego dnia ze statku zabierają go członkowie stowarzyszenia „Synowie Smoka”. Jednym z nich jest Wang Czendż Mi, którego syn stał się szaleńcem po wstrzyknięciu mu trucizny. Tintin chce mu pomóc, ale Japończycy wyznaczyli za jego głowę nagrodę 5000 jenów. Reporter zostaje pojmany…
 
W trzeciej przygodzie Tintin wyrusza do Ameryki Południowej śladem zaginionego posążka Arumbajów. Akcja rozgrywa się w fikcyjnym państewku San Teodoros, bananowej republice, gdzie władza przechodzi z rąk do rąk. Tintin trafia na trop pradawnej cywilizacji i wielokrotnie unika okrutnej śmierci z rąk tubylców, aby w ostatniej odsłonie stanąć przed plutonem egzekucyjnym pod zarzutem terroryzmu… W czwartej opowieści Tintin, pomagając załodze rozbitego samolotu, zostaje postrzelony. Oto początek historii, w której bohater trafia do Wielkiej Brytanii, a tam pewni ludzie spróbują się go pozbyć raz na zawsze. Najpierw Tintin zostanie aresztowany przez panów Tajniaka i Jawniaka, potem wykryje szajkę fałszerzy banknotów i ich kryjówkę na wyspie u wybrzeży Szkocji. Zgodnie z miejscową tradycją na wyspie grasuje krwiożercza bestia, czy to wystarczy, żeby powstrzymać śledztwo dzielnego reportera?...

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4897444
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4897444