|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1281    0
Hasło brzmi: Sailor V #1 [2000]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
B6
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
202
wydawca polski / rok wydania:
wydawca oryginału:
cena:
12,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Vol 1. "Narodziny Sailor V"

W szkole lekcje wf mają tę przewagę nad innymi, że można się spokojnie wyszaleć i pokazać swoje możliwości... Jak się zdaje Minako była w szczególnie dobrym humorze więc uznała, że mogłaby dołożyć elementy dodatkowe do pokazów. Lot w górę przebiegł bez zastrzeżeń, jednak w trakcie lądowania na kurs kolizyjny wszedł jakiś kot, który zamortyzował spotkanie dziewczyny z ziemią. Minako nie byłą zadowolona z rozwoju sytuacji i z chęcią wymierzyłaby komuś sprawiedliwość, ale nauczycielka stwierdziła, że nie musiała się wygłupiać. Kiedy humory jej przeszły Minako uznała, że mogłaby wręczyć list miłosny pewnemu ogólnie podziwianemu koledze, jednak pojawienie się jakiegoś białego kota zdecydowanie w tym przeszkodziło. Jednak jej myśli cały czas skupione są wokół Higashiego. Koledzy z klasy słysząc o planach Minako uważają, że ten ucieknie od niej. Z ich strony uwaga ta została puszczona zbyt blisko Minako i efektem było pobicie dwóch chłopaków przez dziewczynę. Minako przewiduje kłopoty spowodowane zbyt dużą obstawą swego idola. Jej powrót do domu następuje później niż to było przewidziane, chociaż starała się jak mogła skrócić ten czas. Starania Minako nie zostały docenione w domu zwłaszcza przez matkę, która musiała wyprać dowód rzeczowy przechodzenia przez płot. Minako uważała, że w łazience będzie bezpieczna... Okazało się, że był to błąd, szczególnie ze strony Artemisa. Minako uznała, że towarzystwo jakiekolwiek samca - nawet kota - byłoby ubliżające, więc z delikatnością Gojirii wyrzuciła go przez okno. Artemis jednak wrócił i przekazał Minie puderniczkę, która szybko przeniosła ją w okolice Wenus. Następnego dnia Minako chciała przekazać Higashiemu swój list, ale Artemis nie dopuścił do tego. Poprosiła go, żeby z łaski swojej gość, który mówi za niego dał jej spokój. Wkrótce dowiaduje się, że jej ukochany przeprowadza uczennicom pranie mózgu. Mina jednak nie po to dostała puderniczkę i pióro, żeby jedno i drugie czekało na lepsze czasy, ale po to, żeby w podobnych sytuacjach wzięła sprawy w swoje ręce. Zamordowanie Higashiego zdenerwowało ją... jednak dosyć szybko doszła do siebie i uznała, że znajdzie sobie jakiegoś idola...

Vol 2. "Minako w salonie gier 'Crown'"

W trakcie krótkiej z konieczności dyskusji - w końcu trzeba sobie pójść pograć - Artemis dowiedział się, że Minako ma dużo uwag co do bycia Czarodziejką i nie jest do pomysłu szczególnie przekonana. On sam został przez Minako zaskoczony jej wiedzą, ale szybko się zdenerwował kiedy usłyszał, że jej wiedza pochodzi z gier. Ona sama nie może zaś znieść, że stale jakiś gostek jest lepszy od niej na wszystkich automatach. Artemis organizuje automat do "Sailor V" i Minako nie może wyjść z podziwu - w końcu to ona jest Sailor V. Jednak szybko dostaje baty i okazuje się, że doświadczenie nabyte na innych tytułach można potłuc... Po wielu trudach i cierpieniach udaje się jej uzyskać jakieś wyniki. Przypomina sobie, że zajmując prawie bez przerwy automat zaniedbała pozostałe i szybko nadrabia braki... dzięki czemu uzyskuje największą, jak dotychczas, ilość punktów. Dotychczasowemu rekordziście zdecydowanie się to nie podoba. Jest on otaku (tutaj to słowo oznacza fanatyka gier, chociaż może oznaczać jakiegokolwiek fana) automatów i uważa, że Minako jest przebranym chłopakiem. Minako szybko zmienia się bohaterkę jednej z gier, a następnie w Sailor V. Chłopak, który ją wcześniej zaczepił jest szczęśliwy, że widzi taką właśnie postać. Jednak jego wzrok zatrzymuje nieco poniżej krzyża Minako, co tej zdecydowanie nie odpowiada...

Val 3. "Sailor V po raz pierwszy - 'Kanał 44'"

Minako jadąc z Artemisem na zajęcia na dodatkowe zajęcia wpada na kolegę klasowego - Amano. Niestety z tego powodu niszczy się jej plakat. Nauczyciel nie jest szczególnie zadowolony, a kiedy dowiaduje się, że Minako załatwiła go sobie w pasażu handlowym uważa, że może spokojnie rozwiązać zadania dodatkowe z angielskiego. Minako Uważa jednak, że została niesłusznie ukarana i używa czarodziejskiego długopisu do wykonania zadania co doprowadza Artemisa do szaleństwa. Mina dowiaduje się, że postać z jej plakatu ma wystąpić w telewizji... ale niestety płatnej. Jednak organizatorzy rozdają anteny w ramach promocji, co Minako skwapliwie wykorzystuje... a właściwie chciała by wykorzystać, bo jej ojciec nie radzi sobie z okablowaniem. Po przyjściu do szkoły okazuje się, że wszyscy są jacyś dziwni a Mina najbardziej interesuje się szkołą. Szybko orientuje się, że Pandora ma coś z tym wspólnego i decyduje się ją odwiedzić. Efektem jej spotkania jest krótka walka, która dla Pandory kończy się raczej nieszczęśliwie...

Vol 4. "Ambicje małej Pandory"

Niedziela to przeważnie miły i spokojny dzień w domu... Ale nie u państwa Aino. Mamuśka Minako uważa, że czas jest idealny do wywietrzenia pościeli, więc strzepuje z łóżka córeczkę, która na jedzeniu spała w ubraniu. Policja, jak się okazuje nie jest specjalnie zadowolona z tego, że stale ktoś ją wyręcza w pracy. Komendantka główna nakazuje odnalezienie Sailor V co stoi w sprzeczności z jej odczuciami... będąc cichą fanką tejże Czarodziejki. Mała Pandora zdecydowanie chciałaby z Minako zamienić kilka słów, ale dotychczas nie było ku temu okazji. Aby się w końcu przytrafiła zaczyna porywać chłopców. Jednak nie jest specjalnie szczęśliwa ze spotkania, kiedy już dochodzi ono do skutku...

Vol 5. "Intryga Agencji '"Dark'"

Agencja, która wypromowała obydwie Pandory wypuszcza na rynek kolejne gwiazdy i dosyć szybko podbija serca tłumów... Wśród nich są młodsi, starsi, nawet policjanci, którzy mieli złapać Sailor V. Minako z chęcią posłuchałaby sobie "Dark Guys'ów", ale ze względów finansowych jej plany zostały przełożone. Jednak Hikaru - jej najlepsza przyjaciółka ma płytę, Amano ma diskmana (co prawda zajętego) więc trzeba skorzystać z okazji... Artemis szybko przekonuje Minako, że nie potrzebuje tego sprzętu, natomiast potrzebuje czasu, żeby jej twarz doszła do siebie po jego drapaniu. Minako, jak się okazuje nadal jest niezdecydowana czy chce być Wojowniczką, co Artemisowi zdecydowanie gra na nerwach. Obydwoje przenoszą się do kwatery głównej, a po wytłumaczeniu sytuacji - do Agencji "Dark". Wstęp byłby normalnie dosyć drogi (prawie 400,00 zł) więc trzeba się przemienić. Żeby się w ogóle dostać do środka Mina zmienia się w żołnierza piechoty morskiej, zaś przed publicznością występuje jako gwiazda. Kierownictwu sytuacja się nie podoba, więc wysyła mięso armatnie, żeby pozbyło się trudności. Jednak Minako szybko sobie radzi z zaistniałymi okolicznościami i pokazuje kto jest lepszy...

Vol 6. "Konfrontacja! Sailor V kontra Elektroniczna Wojowniczka Luga"

Minako ponownie spędziła poważna część nocy nad jakąś grą wideo więc została dosyć brutalnie obudzona przez matkę. Z konieczności uznała, że do szkoły musi dojść na skróty. Widząc, jak jacyś starsi uczniowie chcą skroić młodszych zamierza ponownie zmienić trasę. Artemisowi brakuje słów kiedy zdaje sobie sprawę, że Mina zamierza zostawić dzieci same sobie i przekonuje ją, żeby coś łaskawie zrobiła. Minako oczywiście tłumaczy starszakom, że okradanie młodszych nie jest w porządku i nie jest im potrzebne w przeciwieństwie do wizyty u dentysty. Cała ta sprawa powoduję, że spóźnia się do szkoły. Na miejscu okazuje się, że właśnie wyszła nowa gra, zaś jej główna bohaterka ma już swoich fanów, do których zalicza się Amano. Policja nie jest zadowolona z postępów Sailor V i pani komendant myśli nad cięciami kadrowymi. Niektóre osoby nie mogą się doczekać nowej gry z Sailor V i zalicza się do nich Usagi... Naru to się nie podoba, ale trudno. Minako szybko się orientuje, że nie zagra sobie, ze względu na dziki tłum wokół gry. Wszyscy sekundują Ludze, która organizuje mordobicia kolejnym graczom i to w świecie rzeczywistym. Minako jest nie pocieszona, ale Amano zdobył grę (trochę na lewo) więc ta zamierza wykorzystać sytuację... A właściwie chciałaby wykorzystać ponieważ jej matka uważa, że już się nagrała i obecnie albo niech idzie spać, albo do nauki. Nad ranem okazuje, że większość ludzi miałaby dużą ochotę zrobić sobie krzywdę, co jest winą gry. W trakcie zwalczania Lugi Sailor V trafia do gry. W tym świecie nie udałoby się jej pokonać gdyby nie zdecydowana pomoc Amano. Minako udaje się wyrwać z elektronicznej rzeczywistości. Na miejscu pojawia się policja, która z zaistniałej sytuacji nie jest szczególnie zadowolona...

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5044321
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5044321