|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

2104    0
Hellsing #1 [2004]
OCEŃ TEN KOMIKS!
8.98 / 66
CZYTAJ RECENZJE [1]
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
12 x 17 cm
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
208
wydawca polski / rok wydania:
wydawca oryginału:
cena:
17,00 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

1. "VAMPIRE HUNTER"

Cheddars, mała wioska na północy Anglii. Do spokojnej wioski przybywa nowy pastor. Od jego przybycia zaczynają się dziwne wypadki, noc w noc znikają bez śladu mieszkańcy. Po kilkunastu dniach znajduje się świadek. Chłopak który widział morderstwo wskazał dziwnego pastora. Dwa dni później cała wioska jest otoczona przez oddziały wojska a po miasteczku chodzą ghule. Przybywa dowódca organizacji "Hellsing" Integra i przejmuje dowodzenie. Do miasteczka już została wysłana odpowiednia osoba, aby pozbyć się zaistniałego problemu. W miateczku ostatnia osoba przy życiu z wysłanego wcześniej przez wojsko odziału - Seras Victoria próbuje beskutecznie obronić się przed pastorem-wampirem i jego podwładnymi. Do akcji wkracza Alucard, bez większych problemów pozbawiając wszystkie ghule ich niby-życia. Pastor trzyma policjantkę jako zakładnika. Alucard nie wiele się tym przejmuje i strzela do niego, nie zważając na policjantkę. Pastor zostaje pozbawiony życia a Ceras umiera z przestrzelonymi płucami. Alucard jednak daje jej szansę i pije jej krew, czyniąc ją swoją podwładną i dając nadludzkie możliwości.

 

2. "MASTER OF MONSTER"

Przeszłość, dowódca organizacji "Hellsing" na łożu śmierci przekazuje dowództwo swojej córce, młodej Integrze. Jej wuj nie może się z tym zgodzić, sam chce objąć dowodzenie nad "Hellsingiem". Integra ukrywa się przed wujem i jego ludzmi. Przypomina sobie słowa ojca, który mówił, że jeżeli będzie w prawdziwym niebezpieczeństwie, ma odnaleźć celę w podziemiach rezydencji w której znajdzie narzędzie do obrony. Integra dociera do jednej z cel w której znajdują się wysuszone zwłoki. Do celi wpada wuj z ludzmi i przestrzeliwuje Integrze rękę. Zwłoki poruszają się i piją krew, która pochodzi z rany dziewczyny. Wampir masakruje wszystkich w celi z wyjątkiem Integry, której przedstawia się jako Alucard.

 

3. "MURDER CLUB"

Wzdłóż drogi krajowej numer 17 pomordowano całe rodziny, na części ofiar znaleziono ślady ugryzień. Ginęły tylko rodziny chrześcijańskie a w każdym domu na jednej ze ścian były wypisane krwią zabitych teksty antychrześcijańskie. Alucard znajduje parę młodych morderców, ludzi od niedawna będących wampirami i eliminuje chłopaka. Jego partnerka ucieka z domu, jednak już czeka na nią Seras, która przy pomocy broni dalekiego zasięgu eliminuje drugi cel.

 

4. "SWORD DANCER 1"

W mieście Beydrik w Irlandi dochodzi do kolejnych wypadków z udziałem wampirów. Hellsing wysyła tam Alucarda i Victorię. Watykanowi nie podoba się, że na "ich" terenie wampirami zajmuje się protestancki "Hellsing" i wysyła tam swojego człowieka, ojca Aleksandra Andersena. Nasza para wampirów bez żadnych problemów pozbywa się kolejnych ghuli. Pojawia się ojciec Aleksander, który już pozbył się kierującego ghulami wampira i na wstępie przebija Victorię kilkunastoma nożami.

 

5. "SWORD DANCER 2"

Intera dowiaduje się, że Watykan wysłał Aleksandra i natychmiast wyrusza na miejsce walki, martwiąc się o Alucarda i Seras Victorię (w końcu oni też są wampirami). Po krótkiej walce ojciec dostaje strzał w głowę (centralny ^_^) jednak wstaje i walczy dalej dzięki technice, stworzonej właśnie na takie sytuacje. Alucard zostaje przebity dużą ilością poświęconych noży.

 

6. "SWORD DANCER 3"

Andersen obcina Alucardowi głowę i rzuca ją Victori. Seras słyszy głos jej umierającego pana, który każe jej napić się jego krwi, dzięki czemu stanie się ona prawdziwym wampirem, który nie musi nikogo słuchać i posiada ogromne możliwości. Victoria jednak nie robi tego. Przed śmiercią ratuje ją Integra. Do życia powraca Alucard, który przekroczył pewną granicę, jego moc jest znacznie większa od zwykłego wampira i dzięki temu jest wstanie przetrwać odcięcie głowy czy przebicie serca. Ojciec dochodzi do wniosku, że z posiadanym wyposażeniem nie jest w stanie wygrać i wycofuje się. Alucard pogardza Seras ponieważ nie napiła się jego krwi kiedy miała taką okazję.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4898095
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4898095