RACJA STANU, wiedźmiński komiks oparty na oryginalnej fabule i wizualnie inspirowany grą komputerową, przeszedł już swój chrzest ognia!
W pierwszej części opowieści Geralt z Rivii trafił do Creigiau w Księstwie Malleore, gdzie przyjął zlecenie na leszego, bestię nękającą miejscową szlachtę. Zamiast bezrozumnego potwora spotkał człowieka, mocą klątwy zmienionego w kotołaka. Co więcej, brata miejscowego władcy, który wpierw uwiódł mu żonę, a następnie podobno zginął w tajemniczych okolicznościach...
Teraz pora na część drugą - razem z autorami komiksu (M. Gałkiem, A. Klimkiem i Ł. Pollerem) ponownie zanurzymy się w gęstą od napięć opowieść o zdradzie i nienawiści. Czy nienawiść między braćmi przeważy nad dobrem kraju oraz rodu? I czy Geralt z Rivii odnajdzie własną ścieżkę w czasie pogardy?
Spragnionym wiedzy oraz ciekawostek scenarzysta i rysownik komiksu opowiedzą też o tajnikach swojego rzemiosła, a zwłaszcza, jak używali go, pracując nad RACJĄ STANU. Przedstawimy również, jak odkryto talent Andrzeja Sapkowskiego oraz jakie literackie tropy zawarł w swoich dziełach. Nie zabraknie także wiedźmińskiego humoru.
Większość miłośników komputerowego RPG żyje już nową grą, WIEDŹMIN 2: ZABÓJCY KRÓLÓW. Gdy oderwą się od monitora, na naszych łamach przeczytają o tym, jak powstawała wiedźmińska grafika, jakie plany związane z serią Wiedźmin ma jej producent – oraz jak wyglądała premiera jej najnowszej odsłony!