|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1645    0
Liga Niezwykłych Dżentelmenów #1 [2003]
OCEŃ TEN KOMIKS!
8.44 / 16
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
B5
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
144
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2003
wydawca oryginału:
cena:
29,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

W chwili, gdy Dwudziesty Wiek zbliża się wielkimi krokami, nad Zjednoczonym Królestwem zawisło wielkie niebezpieczeństwo. Aby mu zapobiec, tajemniczy pan M., za pośrednictwem swego zausznika Campiona Bonda, powołuje do życia niezwykłą grupę - Ligę Dżentelmenów. W jej skład wchodzą osobliwe postaci, żywe legendy znane z kart powieści przygodowych i horrorów. Są to: Kapitan Nemo, Doktor Jekyll (objawiający niekiedy swoje drugie "ja" - Pana Hyde'a), Hawley Griffin - Niewidzialny Człowiek, a także słynny podróżnik Quatermain. Funkcję nieformalnego przywódcy grupy pełni, równie tajemnicza, co pociągająca, panna Wilhelmina Murray. Celem Ligi jest odzyskanie kaworytu, substancji o mocy pozwalającej na powietrzne podróże. Przeprowadzone śledztwo potwierdza przypuszczenia bohaterów - kaworyt znajduje się w rękach demonicznego Doktora, który trzęsie całą Chińską Dzielnicą i planuje podbój Londynu. Dzielni dżentelmeni i dama odzyskują niebezpieczną substancję, ale zaczynają nabierać podejrzeń w stosunku do osoby swojego pracodawcy. W końcu, któż nie lubi wiedzieć, w jaką grę gra? Powoli, za pomocą różnych sztuczek, zmierzają do poznania prawdy. Finał tej mrożącej krew w żyłach historii stanowi wielka bitwa na czarnym niebie stolicy Anglii. Ale dla Ligi Niezwykłych Dżentelmenów to dopiero początek.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5044490
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5044490