"Card Captor Sakura"
Scenariusz: Clamp
Rysunki: Clamp
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Kero upewnia Sakurę, że ptak, którego widziała nad boiskiem to na pewno karta Clowa. W nocy wspólnie udają się do szkoły na mały rekonensans, gdzie dochodzi do walki pomiędzy Sakurą a Kartą Lotu. Dziewczynka przegrywa i jeszcze tej samej nocy strażnik pieczęci wyjaśnia jej fenomen niektórych kart. Oznajmia też, że karty potrafią przepowiadać przyszłość. Sakura marzy by wywróżyły jej miłość Yukito. Nocą śni się jej jednak ptak, z którym walczyła, jest ranny i cierpi. Nazajutrz w trakcie trwania zawodów łuczniczych (przoduje w nich wspaniały we wszystkim Yukito) ptak ponownie atakuje siejąc spustoszenie na sali gimnastycznej. Kiedy jednak dojdzie pomiędzy nim a Sakurą do ponownego starcia, dzieczynka wygrywa współczuciem i zrozumieniem cierpienia rannej karty. Uzdrawia ją z pomocą księgi Reeda Clowa - od tej pory zyskuje nową, fantastyczną moc...
"Mars"
Scenariusz: Soryo Fuyumi
Rysunki: Soryo Fuyumi
Wyd. oryg.: Kodansha Ltd.
Rei Kashino to zadziorny szesnastolatek, którego pasję stanowi szybka jazda na motocyklu. Jego przyjaciel Akitaka miał niedawno wypadek podczas zawodów. Lekarze by ratować życie chłopaka dokonują amputacji nogi. Rei odwiedza towarzysza w szpitalu, ale trafia tam tylko dzięki otrzymanej od nieznajomej dziewczyny mapce (na jej odwrocie znajduje się piękny rysunek przedstawiający matkę i dziecko, który zauważa dużo później). Potem, już w szkole, na otwarciu nowego roku okazuje się, że tajemnicza dziewczyna chodzi z nim do tej samej klasy. Nazywa się Asou Kira i przez szkolną społeczność uważana jest za dziwaczkę (każdą wolną chwilę spędza na rysowaniu jakichś rysunków), lecz w gruncie rzeczy jest osobą bardzo nieśmiałą i stroniącą od ludzi. Unika podrywów Rei, nie zważając, iż jest on najbardziej pożądanym przez wszystkie dziewczęta szkolnym playboyem, jednak na jednej z lekcji chłopakowi udaje się podrzucić dla niej list, w którym oznajmia, że posiada jej rysunek matki z dzieciątkiem. I tak powoli kruszy lody pomiędzy jej nieśmiałością a swoją narastającą do niej sympatią. Wielu twierdzi, że Rei chyba nawet się w niej zakochał... Kulminacją staje się chwila gdy chłopak udaremnia lubieżnemu nauczycielowi plastyki, u którego dziewczyna pobiera dodatkowe lekcje, obmacywanie. Wtedy to zdumiona Kira obserwuje jak jej sympatyczny i bezpośredni kolega składa pełen uczucia pocałunek na obliczu szkicowanego przez nią popiersia Marsa...
"Video Girl Ai"
Scenariusz: Katsura Masakazu
Rysunki: Katsura Masakazu
Wyd. oryg.: Shueisha
Ai nie może nacieszyć się nowym ubraniem, które dostała od Joty. Umawia się z chłopakiem na randkę i ustanawia "Święto pierwszej randki w pięknym ubraniu otrzymanym w prezencie od Joty". Moteuci z niepokojem zauważa, że magnetowid, z którego kiedyś wyszła jego koleżanka, ostatnio bardzo się przegrzewa... Randka Joty i AI składa się z wizyty w kręgielni, kinie i restauracji, choć żaden z tych elementów nie jest specjalnie udany z powodu specyficznych i dość niezręcznych dowcipów dziewczyny. Wszystko sprowadza się do jednego: AI najwyraźniej bardzo Jotę lubi... Tymczasem chłopak ciągle jest rozdarty uczuciem do pięknej Moemi, tym bardziej, że ukochana dzwoni do niego co wieczór. Tym razem prosi go o pomoc przy kupnie urodzinowego prezentu dla Takasiego - każda dziewczyna ze szkoły chce przystojniakowi podarować od siebie coś pięknego. Kiedy dochodzi do ich spotkania, Takasi dość arogancko stwierdza, że ne przyjmuje prezentów od dziewczyn, które mają już chłopaka (uważa, że Moemi i Jota stanowią parę). Zrozpaczona dziewczyna zdradza mu swoje do niego uczucie. Z daleka całej scenie przygląda się Moteuci - wyznanie Moemi bardzo go zabolało...
Teksty w numerze: ciąg dalszy prześmiewczego "Z pamiętnika szalonego fana", galeria, standardowa porcja ciekawostek ze świata mangi i anime, sporo fanartów oraz dodatek specjalny - kolorowy plakat z wizerunkiem Amano AI z komiksu "Video Girl Ai".