|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1429    0
Tu detektyw Jeż #7 [2001]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A6
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
172
wydawca polski / rok wydania:
Waneko 2001
wydawca oryginału:
cena:
13,50 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

32. Noworoczne zadanie

Aramaki dziesięc lat temu dopuścił się zabójstwa. Teraz, gdy jego córka jest już dorosła, pragnie zgłosić się na policję, aby móc odpokutować za tamtą zbrodnię. Dziewczyna nie chce zrozumieć decyzji ojca - a to Jeż przekazywał jej całą sprawę. Na szczęście okazuje się, że śledztwo wykazało innego sprawcę, a Aramaki wcale nie był winny śmierci człowieka, jak to przez lata myślał.

 

33. Ślub córki

Pan Nitani, emerytowany policjant, wydaje właśnie za mąż jedyną córkę. Pragnie jednak sprawdzić przeszłość ojca pana młodego, mając uzasadnione podejrzenia, że to morderca, którego ścigał przez całe lata, a którego obarcza także winą za śmierć swojej żony. Śledztwo Jeża dowodzi prawdziwości jego podejrzeń. Dwóch ludzi, którzy przez lata grali w myśliwego i zwierzynę ponownie zasiada do gry - tym razem w shogi. Tajemnice wychodzą na jaw, ale po tym starciu nie jest to już ważne. Były śledczy, w głębi serca dobry i uczciwy człowiek, zgadza się z ojcem pana młodego - sprawa nie dotyczy szczęścia ich dzieci.

 

34. Gdy zabawa się skończyła

Sayuri Sakuragi jest słynną aktorką i wielką gwiazdą. Otaczają ją skandale. Pewnego dnia po prostu znika. Przez kilka dni ukrywa się w hotelu, w towarzystwie Jeża, dobrze się bawiąc. Razem wędrują po mieście i oddają się urokom zwykłego życia. Kiedy jednak dziewczyna mówi, że zdecydowała się wrócić, ma na myśli coś, czego nikt nie mógł się spodziewać. Nikt nie podejrzewa, że popełni samobójstwo.

 

35. Pułapka

Tatsuo Yamaguchi przewozi dużą sumę pieniędzy należących do firmy. Kiedy pieniądze zostają skradzione, zataja przed policją pewien fakt, widząc w tym nadzieję na odzyskanie zrabowanej sumy. Razem z ekipą Akatsuki zastawiają pułapkę na złodzieja. Tylko dzięki brawurowej akcji Jeża i Gure udaje się oczyścić dobre imię uczciwego urzędnika i złapać pazernego bandytę.

 

36. Motyl hazardu

Właścicielka małej knajpki pragnie zniechęcić swojego adoratora. Okazuje się, że powodem wcale nie jest brak miłości, a ciemne sprawy z jej lat młodzieńczych, gdy obracała się w kręgach gangsterskich. Z tamtych lat pozostał jej mafijny tatuaż. Gure i Jeż aranżują małą scenkę, która ma wystraszyć zakochanego mężczyznę. Wszystko jednak wychodzi bokiem, a adorator pojawia się pewnego ranka z... identycznym tatuażem. I tak miłość znów triumfuje.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4897094
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4897094