|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1348    0
Cowboy Bebop #3 [2003]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
12 x 17 cm
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
184
wydawca polski / rok wydania:
wydawca oryginału:
cena:
16,00 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

"What's your number".

Co może łączyć Ed, za którą ogłoszono największą w historii nagrodę i której poszukują łowcy nagród różnej maści, z szerzącym się na Marsie dziwnym wirusem symbolizowanym przez obraz przekreślonej planety? Całe zamieszanie okazuje się mieć związek z naszą błękitną, a we wszechświecie Bebopa kompletnie zrujnowaną, planetą Ziemią, a konkretnie z jej radykalnymi obrońcami - antytechnologiczną grupa Croz. Papa Ricardo - jej przywódca chce za pomocą ziemskich dzieci hakerów uratować swoją planetę...odcinając jej kontakt z kosmosem. Jednak dzieci same chcą decydować o tym co dla nich dobre, a Ed nie zamierza pozwolić ludziom "robiącym złe rzeczy" używać swojego wirusa, więc w swoim jedynym i niepowtarzalnym stylu, przy minimalnej pomocy załogi Bebopa, krzyżuje plany Papy Ricardo.

 

"Fight for your right".

Jak zwykle wszystko zaczyna się od zbiegu okoliczności. Tak się składa, że Spike bardzo potrzebuje szybkiego transportu z Wenus na Marsa, tak się składa, ze trafia się przewoźnik, który zna "skróty", tak się składa, że te skróty to nielegalne wrota, tak się również przypadkowo składa, że ich mapę zostawił w trucku przewoźnika poprzedni klient - Jimmy, a tak się składa, że mapa, za której kradzież mafia szuka Jimmiego, trafiła w łapki Spike'a. Potem już wszystko jest kwestią kilku fałszerstw, zdolności aktorskich załogi Bebopa oraz ogólnego zamydlenia oczu i mafia zostaje rozbita, skorumpowani urzędnicy aresztowani, a przewoźnik Yamada odkrywa w sobie łowcę głów.

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4899520
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4899520