|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1532    0
Hellsing #2 [2004]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
CZYTAJ RECENZJE [1]
seria / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
12 x 17 cm
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
192
wydawca polski / rok wydania:
wydawca oryginału:
cena:
17,00 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

1. "DEAD ZONE 1"

W kwaterze głównej Hellsingu odbywa się spotkanie z najważniejszymi osobistościami w Królestwie. Integra informuje wszystkich członków o odnalezieniu w ciałach zabitych wampirów mikroprocesorów. Są one dowodem na to, że te wampiry nie powstały w naturalny sposób oraz, że są one pod czyjąś kontrolą. W tym samym czasie w podziemiach budynku Seras Victoria otrzymuje własną trumnę. Trumna jest jej potrzebna ponieważ dzięki niej nie będzie tracić nowo otrzymanych sił. Nie byłoby tego problemu gdyby dziewczyna piła krew, ale jest ona temu przeciwna. Pojawia się Alucard i oznajmia, że przemiana w wampira jest nieodwracalna i kiedyś będzie musiała zacząć pić krew. Walter daje wampirowi nową broń - Szakala - pistolet specjalnie przygotowany do walki z Andersonem. Ma też specjalną broń dla policjantki - Halconnen 30 mm. Broń może nie tak poręczna i elegancka jak Szakal, ale na pewno potężna ^_^. Do budynku wdziera się spory oddział ghuli pod dowództwem dwóch wampirów, braci Valentine, o imionach Yan i Luke. Helikopter ewakuacyjny został zniszczony. Yan razem z ghulami pokonuje kolejne linie obrony i kieruje się do sali obrad a Luke idzie do podziemi z zamiarem pokonania Alucarda.

 

2. "DEAD ZONE 2"

Seras i Walter docierają przez szyby wentylacyjne do sali obrad i po krótkiej rozmowie z Integrą idą stawić czoła Yanowi i jego ghulom. Ghule zostają wyeliminowane a Yan kończy na ziemi, obezwładniony przez Victorię.

 

3. "DEAD ZONE 3"

Luke dociera do spokojnie czekającego Alucarda. Po pierwszej wymianie strzałów widać, że Luke jest nadzwyczaj szybki, nawet jak dla Alucarda. Seras i Walter bezskutecznie próbują wyciągnąć z Yana odpowiedzi na pytania; jak stali się wampirami i kto zaplanował ten atak. Przerywa im wtargnięcie kolejnych przeciwników a przy okazji niedawnej ochrony Hellsingu której członkowie zamienili się w ghule. Yan wyrywa się Victori i biegnie w stronę sali obrad, po drodze w wyniku interwencji Waltera traci rękę, co jednak nie powstrzymuje go w dalszej drodze. Policjantka w tym samym momencie ma spory kłopot z ghulami. Yan natychmiast po otworzeniu drzwi do sali obrad zostaje rozstrzelany przez członków spotkania. Alucard jest bardzo zadowolony z umiejętności Luka, widząc w nim godnego przeciwnika i spodziewając się ciekawej walki. Nosferatu Alucard przemienia swoje ciało, przyzywając psie demony i atakuje zaskoczonego Yana.

 

4. "DEAD ZONE 4"

Yan traci obie nogi a Alucard nie kryje swojego niezadowolenia. Spodziewał się solidnej walki a jego przeciwnik nie potrafi nawet przyzywać demonów i regenerować utraconych części ciała. Yan zostaje zjedzony prze demony Alucarda. Seras osaczona przez ghule wpada w swojego rodzaju amok, szał bitewny i brutalnie zabija kolejnych przeciwników. Z tego stanu wyciąga ją Integra, nawołując Victorię do porządku. Integra zaczyna wypytywać Yana, ale dowiaduje się tylko, że jego przełożeni przy pomocy umieszczonych w jego ciele urządzeń wiedzą o wszystkim i na pewno nie pozwolą mu żyć. Moment później Yan zaczyna płonąć, przed śmiercią wymawia tylko podpowiedź: Milenium. Integra musi wykonać swój obowiązek jako przywódcy i dobija ghule.

 

5. "BALANCE OF POWER 1"

Poszukiwania na temat Milenium nie przynoszą żadnych efektów. Na miejsce zabitych strażników Hellsinga zostają zatrudnieni najemnicy. Integra wprowadza najemników w cele działania organizacji, co wywołuje śmiech niedowierzenia. Przykładowy wampir, czyli Seras Victoria wywołuje kolejny napad śmiechu. Wierzą dopiero wtedy, kiedy Seras obija kilku z nich przy pomocy zaledwie pstryczków palcami. Walter przynosi Integrze list, którego nadawcą jest Watykański Wydział Specjalny nr 13 - "Iscariote".

 

6. "BALANCE OF POWER 2"

W liście zawarte było zaproszenie na wspólne zwiedzanie jakiejś galerii od zwierzchnika "Iscariote" Enrico Maxwella. Na miejscu spotkania zarówno Integra jak i Enrico nie wykazują zbytniego zadowolenia z tego spotkania. Enrico obraża Integrę co natychmiast wywołuje Alucarda z zamiarem zabicia go za jego słowa. Maxwell przywołuje do siebie znajdującego się gdzieś w galerii Andersona, aby stworzyć tzw. równowagę sił i umożliwić dalszą konwersację. Jak się jednak okazuje ani Alucard, ani Anderson nie mają zamiaru słuchać swoich przełożonych i chcą kontynuować swój pojedynek. Do pomieszczenia wchodzi Seras z gromadką staruszków i oprowadza ich po galerii. Alucard i Anderson dochodzą do wniosku, że to nie jest odpowiednia atmosfera do walki. Anderson wraca do Rzymu, Alucard idzie się przespać, a cała reszta może odetchnąć w spokoju -_^. Integra i Maxwell kontynuują rozmowę w kawiarni. Enrico obiecuję przekazać informacje na temat Milenium pod warunkiem, że Integra kulturalnie o nie poprosi, co oczywiście robi. Milenium to organizacja z Niemiec, która podczas drugiej wojny światowej zajmowała się przerzutem dóbr i zbrodniarzy wojennych do Ameryki Południowej. Ich rozmowa jest podsłuchiwana przez członków Milenium, którzy nie przejmują się tym, że Hellsing otrzymał dodatkowe informacje na jej temat.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5045872
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5045872