|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1169    0
X #5 [2000]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
X #5
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
B6
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka z obwolutą
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
182
wydawca polski / rok wydania:
wydawca oryginału:
cena:
14,00 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

5. "Shichiyou III"

Wszyscy oczekują na przybycie gościa. W podziemiach parlamentu pojawia się wreszcie właściciel, a właściwie urocza właścicielka zwierzęcego ducha - Yuzuriha Nekoi wywodząca się z Chramu Mitsumine, czyli jeszcze jedna Siódma Pieczęć. I ponownie zaognia się konflikt pomiędzy Saiki i Kamui - ci dwaj chyba już zawsze będą gryźli się ze sobą... Do pojedynku jednak nie dochodzi, ponieważ wszyscy na raz zostają gdzieś przeniesieni, wszysy znajdują się teraz w "ułudzie" (tak to określa Hinoto), która może ich zabić i wszyscy muszą się sprężyć używając swoich mocy praktycznie na maxa, żeby nie zginąć. W tej zastawionej najprawdopobniej przez przedstawcieli Smoka Ziemi - Siedmiu Posłańców. Ostatecznie Kamui przenosi wszystkich do rzeczywistości, ale tam na dzień dobry trafiają na trzęsienie ziemi. Osłoniwszy Arashi przed spadającym stropem Sorata zostaje raniony w rękę. A więc kolejny "kekkai" został zniszczony... W tej sytuacji Hinoto postanawia wyjaśnić Kamui wszystkie niedomówienia, o których zaczęła mówić Kanoe zanim nie została wyrzucona ze snu (patrz: "X Clamp" #4). Po wysłuchaniu księżniczki Kamui, jak zwykle pełen wątpliwości odchodzi z zebrania, ale według Soraty nie ma powodów do obaw, że wybierze walkę po złej stronie, ponieważ nawet on, na pozór obojętny i nie przystępny, ma kogoś kogo los leży mu na sercu. Jeśli by zaś stanął po przeciwnej stronie, to tak jakby zabił tę osobę (czyli Kotori) własnymi rękami... Tymcczasem Kamui wraca w okolice swojego starego domu i tam natrafia na Kotori, ciągle oszołomioną niedawno rozegranymi tu wydarzeniami (patrz: "X Clamp" #5). Oboje zaczynają rozpamiętywać własną (przeważnie wspólną) przeszłość, kiedy niesforną parką dzieciaków z sąsiedztwa i wszystko nie było tak skomplikowane jak teraz. Po raz pierwszy od powrotu Kamui do Tokio wdają sie w miłą pogawędkę i dochodzą do tego samego wniosku: los żadnego z nich nie jest obojętny dla drugiego. Jak się okazuje, pogaduszki toczą sie przy świadkach, bo Sorata i Arashi nie mogli sobie odmówić śledzenia. Arashi udaje się wreszcie wydusić z Soraty co też ma na myśli nie jednokrotnie powtarzając enigmatyczną formułkę, że "już się na nią zdecydował". A znaczy to ni mniej ni więcej, że młody mnich kiedyś, gdy przyjdzie odpowiednia pora, poświęci swoje życie ratując ukochaną mu osobę, czyli właśnie Arashi. Przy okazji odkrywają karty o tym co o sobie nawzajem wiedzą. Rozmowę przerywa (tradycjynie ;)) kobieta, z tym że nie do końca ubrana... Przedstawia się jako Karen Kasumi i jeszcze jedna Pieczęć oraz wyjawia, że to ona spaliła dom ciotki Kamui - Tokiko ("X Clamp" #3), wkrótce po tym jak ta została uprowadzona przez mężczyzn w czarnych garniturach. Poza tym ma jeszcze wiadomość dla Kamui od ciotki: ma on zaopiekować się Świętym Mieczem, który został przecież skradziony. Na tym dyskusja się kończy i Karen na dowidzenia zostawia swoją wizytówkę... Sorata i Arashi (i nie tylko ;)) nigdy by nie pomyśleli, że jedna z Siedmiu Pieczęci może parać się najstarszym kobiecym zawodem świata...

 

"X Clamp Sorata Arisugawa"

Epizod z przeszłości Soraty w świątyni Koya. Młody adept, jak zwykle niedojedzony podiwania pyszną pyzę spod oczu innych mnichów. A jego mentor - Gwiazdowid ciagle nie może się wyzbyć wątpliwości, czy dobrze zrobił, zabierając chłopaka od matki w dzieciństwie. Sam Sorata nie za bardzo tego zaluje - w końcu dziś już nie pamięta swojej rodzicielki... W końcu zna swoją przyszłość na tyle dobrze, że nie ma czego żałować...

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5037101
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5037101