|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1800    0
Star Wars #6 - Karmazynowe Imperium II: Rada we krwi [2002]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
tytuł:
Karmazynowe Imperium II: Rada we krwi
cykl / numer:
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
15,2 x 22,8 cm
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
brak danych
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2002
wydawca oryginału:
cena:
29,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Niespodziewana śmierć Carnora Jaxa, najpoważniejszego pretendenta na stanowisko Imperatora, wywołała chaos w szeregach imperialnej Rady - każdy polityk marzy o ogromnej władzy, do której droga właśnie się otworzyła. To główny powód waśni między ludźmi zasiadającymi przy jednym stole. Niebywałego zmartwienia dostarcza również fakt, że śmietanka Imperium wykrusza się z dnia na dzień - wielu podejrzewa, że za tajemniczymi morderstwami stoi mściwy Kir Kanos, renegat ślepo wierny zasadom wpojonym przez Palpatine'a. Wkrótce pojawiają się pierwsze "dowody". Tymczasem Republice też nie wiedzie się najlepiej - ich okręty łupione są z najcenniejszych ładunków przez bandę piratów. Tylko nieliczni wiedzą, że piratów opłaca bonzo genońskiego półświatka Grappa Hutt służący organizacji przestępczej Czarne Słońce. Hutt ma na swych usługach najciemniejsze typki pod słońcem, choć największą trwogę budzi ponura rasa Zanibarów, niepozornych ludków uwielbiających torturować żywe istoty podczas swych potwornych ceremonii. Pewnego dnia do bazy Grappy przybywa Mirith Sinn. Twierdzi, że szuka Kira Kanosa by go zabić i kontakty mafiosa bardzo jej się przydadzą w osiągnięciu celu. Wkrótce potem zjawia się zakuty w zbroję Kenix Kil, łowca nagród pozbawiony tożsamości i zarazem nowy nabytek Grappy potrafiący rozwiązać kilka jego problemów. Chociaż prawdziwy problem zacznie się dopiero wóczas, gdy przestępca zidentyfikuje kim jest tak naprawdę tajemniczy łowca i kiedy dowie się, że Mirith Sinn przybyła w całkiem innym celu niż zapewniała. A jeszcze większy mętlik rozpęta się kiedy ślamazarny radny Xandel Carivus uzurpujący sobie prawo do tytułu Imperatora, nagabywany przez tajemniczego Noma Anora bez twarzy, uwięzi resztę radnych rozpętując wojnę przeciw siłom Republiki i pewnemu staremu baronowi próbującemu odzyskać utraconą córkę. Nawet on nie wie o podstępnym spisku z udziałem klonów i o tym, że mimo wszystko jest zdrajcą, podobnie jak reszta Rady, po którego życie przybedzie kiedyś Kir Kanos.

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5045535
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5045535