Poznajcie Sorę i Shiro. Może i nie wychodzą z domu i są ogólnie aspołeczni, ale nie ma takiej gry, czy to planszowej czy komputerowej, w którą nie umieli by grać... Co tam grać, w którą nie byliby najlepsi na całym świecie! Gdy więc po rozegraniu partii szachów z pewnym tajemniczym człowiekiem trafiają do świata, w którym WSZYSTKIE spory rozwiązuje się za pomocą gier (w ten sposób toczy się nawet wojny!), świata, w którym na ich barkach spoczywa przyszłość ludzi... Cóż, nie mogli chyba trafić w lepsze miejsce, prawda?
Shiro i Sora to rodzeństwo NEET-ów. Są genialnymi graczami, o których krążą miejskie legendy. Rzeczywistość nazywają "gównianą grą". Pewnego dnia tajemniczy bóg przenosi ich do do swojego świata, gdzie wszelkie sprawy rozstrzyga się przy pomocy rozmaitych gier. Czy młodzi, zesłani do innej czasoprzestrzeni, zdołają się w niej odnaleźć? Czy starczy im zdolności, by stać się obrońcami ludzkiej rasy?