|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1462    0
Aquablue #4 - Czarny koral [2003]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
tytuł:
Czarny koral
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A4
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
kolor
liczba stron:
48
wydawca polski / rok wydania:
Egmont 2003
wydawca oryginału:
cena:
16,90 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

Podczas gdy Nao wraz z mieszkańcami Aquablue wydobywa broń i sprzęt z wraku Megofiasa, a Carl w towarzystwie przyjaciół prowadzi rozpoznanie z pokładu Stromboli, do bazy Texecu przybywa Walsh i postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Mają mu w tym pomóc żołnierze Legii Cudzoziemskiej pod wodzą generała De Blainville. Na szczęście dla pułkownik Morgenstern oraz jej współpracowników nie na długo, bo po chwili nad bazę nadlatuje Stromboli i w czasie zamieszania Walsh zostaje ranny. Morgenstern wykorzystuje sytuację i dobija go śmiertelnie zwalając winę na wrogów, po to tylko żeby pozostać przy władzy i pozsykać pod swoje rozkazy nieświadomego tego co zaszło De Blainville'a i jego żołnierzy. Zawzięty generał najeżdża na wyspę, na której ukrywają się Nao i tubylcy - siły Texecu nie dość, iż liczne, to jeszcze wyposażone w specjalne skafandry bojowe sprawiają, że niedobitki niebieskoskórych salwują się ucieczką na pokład przybyłej z pomocą Barrakudy. Nieszczęśliwy traf chce, że część mieszkańców Aquablue zostaje schwytana - do nich zaliczają się także Mi-Nuee oraz Melkiok. Porywczy Nao śpieszący im na pomoc zostaje w ostatniej chwili ogłuszony przez dowódcę łodzi podwodnej i wciągnięty na pokład. Już w bezpiecznym miejscu czarownik Urukthapel opowiada ocalałym o swojej przygodzie z czasów młodości i spotkaniu z władcami Uruk-Uru, do kórych postanawiają zwrócić się o pomoc. W międzyczasie Morgenstern i jej współpracownicy wpadają na iście szatański pomysł wykorzystania śmiertelnego wirusa do wymordowania swoich więźniów, o ile Melkiok i Mi-Nuee nie wyjawią, gdzie ukrywają się ich wspólnicy. W końcu Stromboli ląduje na wskazanej przez Urukthapela wyspie i grupka bohaterów podąża na spotkanie tajemniczych władców. Zostają nakryci przez jeden oddział De Blainville'a, ale legioniści zostają zlikwidowani - najpierw daje się im we znaki strażnika podwodnej świątyni, do której trafili za Nao, czarownikiem i resztą, a później sami władcy Uruk-Uru. Nasi bohaterowie nie mają takich problemów i zostają zaproszeni do środka...

przykładowe plansze:



KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 4898135
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 4898135