|   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
  |   INFORMACJE   |     SZUKAJ   |     ZALOGUJ SIĘ   |     |  
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Wielkie Archiwum Komiksu

INFORMACJE O POZYCJI

1286    0
Locke Superczłowiek #9 - Lustrzany Pierścień cz. 1 [2001]
OCEŃ TEN KOMIKS!
0 / 0
seria / numer:
tytuł:
Lustrzany Pierścień cz. 1
rodzaj pozycji:
scenariusz:
rysunki:
format wydania:
A6
rodzaj papieru:
offsetowy
rodzaj oprawy:
miękka
rodzaj druku:
czarno-biały
liczba stron:
204
wydawca polski / rok wydania:
Waneko 2001
wydawca oryginału:
cena:
13,50 zł
podziel się informacją:
streszczenie / opis pozycji:

"Lustrzany Pierścień" cz. 1

Gdzieś w przestrzeni kosmicznej dryfuje statek z pewną wyjętą spod prawa parą na pokładzie. Podczas gdy obydwoje próbują naprawić swój statek, gdzie indziej dwoje ESPerów - Locke i jego przyjaciółka Nia muszą opiekować się młodym ESPerem pogrążonym w amnezji - Lanem Svensonem. Nie pamięta on że skonsruował program pod nazwą Elena, który miał tropić i niszczyć ESPerów oraz że Locke niedawno zniszczył ten program. Tymczasem para ze statku - hakerka Kasandra Al-Hassan i były zapaśnik Stanislav Barkov docierają do opuszczonej stacji kosmicznej. Znajdują tam pewien nie aktywny już program, który Kasandra ma zamiar ponownie uruchomić. Program nazywa się Elena. Podczas gdy Armia Federacyjna przygotowuje się do pościgu za przestępczą parą, Kasandrze udaje się uruchomić Elenę. Na ekranie pojawia się postac młodej dziewczyny. W tym czasie program automatycznie poszerza zakres dostępu do terminali w całej galaktyce i uruchamia systemy federacyjnej bazy orbitalnej. Kasandra natychmiast dostrzega ogromne możliwości programu. Tymczasem Nia i Locke spostrzegają że Lan uciekł z domu. Nia obwinia się że to jej wina, gdyż wcześniej żaliła się Locke'owi że ma dość takiego życia i ciągłej opieki na Lanem. Obwinia się całkiem słusznie zresztą, bo Lan słyszał całą ich rozmowę i teraz, nie chcąc być dłużej ciężarem i powodem sprzeczek, ma zamiar skończyć ze sobą skacząc z mostu pod koła rozpędzonych samochodów poniżej. Jednak zanim zdąży to zrobić, do jego głowy dociera jakiś potężny sygnał i wiadomość: "Zabij cesarza". Locke i Mia odczuwają to także. Nieco później Stana nawiedza koszmar jego ostatniej walki na zawodowym ringu. Po przebudzeniu razem z Kasandrą udają się ponownie do terminalu wieży przekaźnikowej. Znów pojawia się Elena, która informuje ich o powodzie wysłania sugestii do wszystkich ESPerów. Celem jest zebranie wszystkich ESPerów w jednym miejscu aby mogli zostać zabici. W tym czasie Locke i Nia zaczynają podejrzewać że ktoś ponownie uruchomił Elenę. Potwierdzają to doniesienia o zniknięciu federacyjnej stacji orbitalnej. Tak więc Locke wyrusza aby zbadać sprawę. Tymczasem Elena, która nie działa jeszcze w stu procentach sprawnie, informuje Kasandrę i Stana że wkrótce odkryje błąd jaki posiadała jej poprzednia wersja. Dzięki temu sama stanie się programem niezawodnym. Jedna z jednostek federacyjnych, ścigająca skradzioną stację orbitalną wysyła sondę w jej pobliże. Jednak gdy tylko sonda dociera w okolice stacji, systemy statku szaleją. Po chwili systemy obronne twierdzy orbitalnej atakują sam statek, przecinając go na części. W czasie gdy Locke jest w drodze na miejsce zdarzenia, Lan poprzez sen przypomina sobie Elenę i tym samym wydarzenia z przeszłości. Stan zwierza się Kasndrze ze swoich wątpliwości co do uruchomienia Eleny. W tym czasie Lan opowiada Nii o możliwościach programu - poprzez analizę błędów poprzedniej wersji Elena może się udoskonalić. Kasandra odkrywa, że programiści federacji robią wszystko aby utrudnić działanie programu, jednak nie jest tym zaskoczona. Planuje rozbudować komputery w twierdzy zajętej przez Elenę, aby zwiększyć jej możliwości. Tymczasem wojskowi Federacji planują zniszczyć całą bezzałogową twierdzę, aby pozbyc się problemu. Jednak jeden z nich - pułkownik Ernest Able ma pewne wątpliwości. Lan planuje włamać się do komputera Armii Federacyjnej aby uzyskać informacje o miejscu pobytu Eleny. Teraz tylko on wie jak można ją skutecznie zniszczyć. W tym samym czasie jednostki Armii lecą juz w stronę twierdzy. Jednak Kasandra i na to jest przygotowana - ma zamiar wysłać program za pomocą pluskwy, która znajdowała się na sondzie federacyjnej. Wojsko wie o tym zamiarze i wierzy w swoje zabezpieczenia. Ze statków wystrzelone zostają pociski Talpo - bezzałogowe pojazdy z rakietami z antymaterii. Jednak mimo wybuchu, twierdza pojawia się tuż obok statku admiralskiego. Wszystkie systemy statku wariują. Pułkownik Able wysyła jednego ze swoich ESPerów do admirała, ale Elena ponownie wysyła sugestię. Odczuwa ją także Locke, który znajduje się na statku Able'a. Wszyscy ewakuują się z zagrożonych jednostek i wokół twierdzy znów robi się spokojnie. Tak więc Kasandra i Stan kierują się w stronę twierdzy aby zrobić z niej swoją bazę operacyjną. Będąc razem, obydwoje przypominają sobie ich pierwsze spotkanie. Wtedy Stan uratował Kasandrę przed ściągającym długi ESPerem i zaniósł do swojego mieszkania. Gdy nakryła ich policja, Kas włamała się do komputera policji i odwołała jednostki. W ten sposób, pomagając sobie nawzajem, dwójka przestępców nawiązała współpracę. Tymczasem Locke, udając martwego, zostaje odtransportowany przez moduły twierdzy do jej wnętrza. Gdzie indziej Nia, używając swoich mocy zdobywa dla niej i Lana samochód wojskowy, aby dostać się do bazy Armii. W tym czasie Elena odkrywa obecność Locke'a w twierdzy i zaraz informuje o tym Stana i Kas, którzy właśnie dolecieli na miejsce. Były zapaśnik rusza na spotkanie z ESPerem. Stan nienawidzi wszystkich ESPerów, gdyż jeden z nich - Roger Galibero używając swoich mocy pokonał jego brata i zrobił z niego inwalidę. W czasie walki Stan zabił przeciwnika, a także sędziego, który usiłował go powstrzymać. Stan jest także odporny na ESP, dlatego pokonanie Locke'a nie sprawia mu większego problemu, zwłaszcza że walka toczy się w zerowej grawitacji. Gdzie indziej pułkownik Able przerywa odpoczynek z rodziną aby spotkać się z wojskową programistką - panną Grand. Przedstawia mu ona pewne dokumenty i mówi, że to najprawdopodobniej Kasandra stoi za ostatnimi wydarzeniami. Grand zna Kasandrę z czasów studiów. Tymczasem na stacji Elena powstrzymuje Stana przed zabiciem Locke'a dosłownie w ostatniej chwili. Kasandra zaniepokojona udaje się na główny pokład. Spotyka tam Neona - jest on ulepszoną wersją Eleny i, zdaje się, ma wobec Locke'a konkretne plany. W tym czasie Lan i Nia dostają się do bazy Armii Federacyjnej. Nii udaje się unieszkodliwić swoją mocą strażnika, ale strasznie ją to wyczerpuje. Lanowi udaje się w końcu dostać do głównego komputera bazy. Na stacji Neon poddaje Locke'a bardzo silnej sugestii. Chce zrobic z niego cesarza, który sprowadzi wszystkich ESPerów w jedno miejsce - na jakąś odległą planetę, gdzie mogliby żyć w spokoju bez prześladowań ze strony zwykłych ludzi. Takie zgromadzenie pomogłoby zlikwidować ich wszystkich naraz. W tym czasie panna Grand przedstawia pułkownikowi Able'owi akta Lana Svensena, który mógłby byc odpowiedzialny za stworzenie programu ze stacji. Lan i Nia, podszywający się pod oficerów wywiadu, wsiadaja na pokład statku Federacji. Później Erial Grand przypomina sobie czasy, gdy studiowała razem z Kasandrą. W szkole Kas ze względu na swoje pochodzenie nie była zbyt lubianą uczennicą, a fakt że miała najlepsze oceny wcale nie pomagał. Jednak Erial to nie przeszkadzało i została jedyną przyjaciółką Kasandry. Wkrótce potem Kas została aresztowana za włamanie do komputera banku. Jednak w samochodzie policji, w którym była przewożona, doszło do awarii i Kasandra wydostała się na wolność...

KOMIKSY, MANGI, CZASOPISMA, KSIĄŻKI, ARTBOOKI, FIGURKI, GADŻETY I INNE
Komiksiarnia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przypominamy, iż do czasu uzupełnienia bazy danych nowej wersji strony informacje o starszych pozycjach znajdziecie na łamach poprzedniej wersji witryny:
Old WAK!
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu | Strona działa od 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock | Stan odwiedzin: 5044327
Copyright © 1997-2024 WAK - Wielkie Archiwum Komiksu
Start witryny: 21 lipca 1997 | Idea, gfx & code: Warlock
Stan odwiedzin: 5044327