Wojny klonów na rynku czasopism!
Bohaterowie Universum Star Wars znani z komiksów, seriali, czy zabawek teraz są głównymi postaciami magazynu Star Wars The Clone Wars. Nowe pismo w portfolio Egmontu kierowane jest do chłopców w wieku od 5 do 10 lat, których fascynuje świat Gwiezdnych Wojen.
Czasopismo co miesiąc poświęcone będzie jednemu tematowi przewodniemu. W pierwszym numerze znajdą się m.in. komiks z przygodami Anakina i Ahsoki, artykuły omawiające bohaterów uniwersum, statki kosmiczne i filmy. Interesująco zapowiadają się również na łamach magazynu lekcje rysowania postaci i dołączane plakaty. Część pisma będzie poświęcona także aktywnej rozrywce umysłowej, będą się na nią składały zagadki, łamigłówki, testy i konkursy.
Młodzi fani Star Wars The Clone Wars podczas najbliższej lektury będą mogli prześledzić tajemnice jakie kryją miecze świetlne, czy jak niebezpieczny może być flagowy okręt Konfederacji – krążownik „Malevolence”. Poznają tajne plany Bane’a – słynnego łowcy nagród i będą mogli spróbować swoich sił w składaniu tradycyjnej układanki.
W każdym numerze dla młodych entuzjastów gwiezdnowojennych postaci znajdzie się też atrakcyjny prezent związany ze Star Wars. Do pierwszego wydania dołączony będzie supernotes 3D. Cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł, na rynku czasopismo będzie dostępne od 26 października 2011 r. Wprowadzenie magazynu przez Egmont wsparte jest kampanią telewizyjną na kanałach Cartoon Network, Teletoon+ oraz reklamą w tytułach własnych wydawnictwa i internecie.
info: Egmont
|
|